Sunday 17 February 2013

Kecewa

Aku rasa hilang dan bersalah
Mengapa aku tidak dapat menyatakan apa sebenarnya yang berlaku
Aku tidak ingin menyakitimu
Kerana aku tahu aku juga akan sedih dan kecewa

Begitu cepat hati berubah
Siapa sangka aku akan tetap memilihnya
Maafkan aku kerana memberi harapan
Maafkan aku kerana terlalu selesa

Setiap katamu bagai menerobos ke dalam liang jiwa
Katamu indah dan kau mendamaikan jiwa
Namun hati dan akal lebih kuat mendesak
Aku perlu perhatian yang kau tidak mampu berikan
Aku perlu masa yang kau sendiri kekurangan
Kau ada kasih sayang dan belaian 
Kau punya impian dan harapan
Dan kau punya sesuatu yang aku takutkan

Sebelum aku mengucap selamat tinggal
Izinkan aku mengumpul kekuatan
Aku tidak mampu mengatakannya sekarang
Terlalu berat dan aku takut aku tidak mampu menanggung kecewa
Pelik bukan?
Aku mengecewakan kamu tapi aku yang kecewa
Izinkanlah..

Pimping

No comments:

Post a Comment