Saturday 2 November 2013

Sayang

Kenapa?
Kenapa harus begini sayang.
Adakah kau tidak merasa jarak antara kita?
Atau kau pura-pura tidak mahu tahu?

Jauh
Semakin jauh hati
Aku tidak suka begini
Buat aku rasa sedih
Buat aku rasa ingin pergi

Sayang
Jarak ini menyakitkan
Bukan jarak destinasi
Tapi jarak hati ini
Ia semakin sayup dalam kejauhan

Aku sudah pernah katakan bukan?
Aku tahu kau cuba
Aku tahu kau usaha
Tapi aku tidak dapat rasa

Apa yang aku rasa
Masa akan jelaskan semua
Samada aku menderita perasaan bertahan
Ataupun tunggu kau pergi dan menderita juga


Aku tidak akan pergi
Aku masih sayang
Perasaan sayang itu menahan aku disini
Perasaan sayang itu juga yang memakan diri

Aku sudah pernah katakan
Hati ini tinggal cebisan
Samada bertahan atau pergi
Aku tetap akan kesakitan

Cuma aku pilih sakit bersama
Kerna aku tahu
Kau juga penawar kesedihan
Lara Tari Pencinta

Pimpingpemimpi
1.34am 
110113

No comments:

Post a Comment